MÅÅÅÅNNNDAAGGG


Satt precis o läste Andreas blogg, han har precis flyttat o köper massa roliga saker till sin lgenhet, gardiner o sånt mys!!! Guuuuud va jag vill flytta o ha denna lgh.... Ja tror dock inte den kommer bli min, medans ja har en underbar kompis som tror det... Får ju då hoppas att han har rätt!!!

Denna vecka är det brun utan sol som gäller... för snart är det Nyår.. o då bär det upp till Halmstad.. Ska bli kul!! Dock jobbigt att inte fira nyår med alla hbgare som brukar va en trad... men samtidigt e dte så kul o göra nått helt annat och fira med fina  Pillis o Micke dessutom...

Måste ringa syster om en date nu, tänk dem åker till värmen idag.. tror ni jag är avis... såååå jäääävvvllaa avis så ja nästan spricker... fan kan ett år gå lite snabbare så det blir min tur!!!

Tack o hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så du kommer också på nyår?! TREVLIGT! Ses då. :)

Kram

2009-12-28 @ 10:15:13
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag kommer runt lunch tänkte jag. Ska fixa lite mat och så. Sen blir det nog att jag sover hos min syster. Så ser planen ut nu i alla fall. :)



Ska bli kul att ses! SKönt att slippa vara enda singeltjejen där också.

Kram

2009-12-28 @ 22:15:17
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0