Nattinatti

Natti natti som farmor brukar säga när vi lägger på!
Dax att sova.. men har sån jävla nack/ryggspärr nu... Leo "ramla" ner bakom sängen..... o han kom ju inte upp igen.. o det va fan en kamp det där... går ju inte rubba sängen iaf... Varför göra en sån jävla tung madrass var är poängen i det???

Men efter mkt slit o släng fick jag upp en livrädd katt!!!

En skönt vecka som jag trodde det skulle bli... hade jag sett helt totalt fel..
Imorn är det på det igen... kvart i 9 till halv 8. Men som tur  e går dagarna snabbt på jobb... så har inte så mkt o gnälla över.

Ledig onsda o torsda iaf, ska bli så fruktansvärt skönt. O fy fan va ja ska träna då, för fy fan va det rensar kroppen.

Time to go.
Cya.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag är ledig på torsdag! LÅNGPROMENAD? :)

2009-12-07 @ 17:03:43
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0