onsdag....

Hej hopp!

LÅng och sjukt härlig dag!

Började med promenad i skogen med mini! För att sen åka till Biltema (lämna en film till Clara) för att sen åka till Rusta (för att köpa julgransbelysning) för att åka till Väla o kolla läget vilket man inte hinner på sin rast annars.

O skulle ju inte shoppa... men herre gud va ja o mini shoppa losss... för min del ble det en kort kjol, en tajt klänning en mössa ett hårband en julklapp =) ja det var nog det. kul med nytt!!

Sen har jag vatt hos farmor o lämnat av mat som vi va o köpte..
o efter det åkte vi o kolla på en lägenhet till mig på drottninggatan.. men tyvär va det inget o hänga i julgranen... =( men men så e det ibland!

NU då? va händer nu? en bok kanske ska plockas fram får se....
En sak till som känns sjukligt bra!!!!!!!!!!!!!!!! fick ett svar idag. Jag e sjukligt frisk!!!!!!
På den fronten iaf o dte känns bra!

ses gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0