onsdag....

En stressad morgon blev helt plöstligt en lugn morgon. Farmor kom iväg till sin verksamhet med plånboken, så jag slapp åka dit.

 

Igår va det verkligen en lång dag.  Tycker så synd om farmor, o Moster e på sitt sätt sen möts man av irritation  mot kvällskvisten. Det sprack där för en stund o tårarna kom av ren ilska.

 

Men på nått sätt är dte skönt o ha dig o prata med då o då, o ja man får annat o tänka på då. o kanske inte lägger o arbetar med allt inom sig själv... Kanske denna gång hjälper det mig, kanske denna gång går ja inte in i väggen o orkar lite till.. har ju bestämt mig aldri mer må så dåligt så allt i min värld försvinner... men då gäller det oxå att rensa lite då o då annars samlar man på sig ett sånt jävla lager med skit!

 

Sitter här med Lucia i knäet, kelmoster nr 1. Men tur hon är det eftersom Leo vägrar sitta i mitt knä.

 

Hoppas på en lugn dag på jobb, med lite julmusik från MQ, eller njäe inte lugn dag för då går dagen så långsamt.

Har ingen matlåda idag iaf, så får bli en sallad från grafitti, men inte fy skam för den e så sjukligt god!

 

 

NU gick ja så den lugna morgonen inte över går till stress morgon!

 

puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0