pos itiva Frida!

Ja idag kände jag mig sjukt positiv när jag cykla hem...
Ösregnade kan man väl sä.....
men ändå kände ja:
-ganska skönt väder ändå
- vadå regn, uppfriskande.
-nu när det regnar drar ja kanske på ett extra kol så ja kommer hem snabbare.
- Det kunde vatt värre!!
-En jogging runda imorn e jag sugen på!!

E ganska glad idag känner ja... träffa henry =) kan bero på det!! O han fattar min svenska fortfarande o jag hans Irlänska =)... saknar den killen asså =( vi hade så roligt ihop ju trots åldersskillnaden...
Osså åker han redaan på sönda igen, men vi skulle försöka ta en öl innan dess iaf =)

Annars, måndag imorn vilket är en händelsefyll måndag... Min syster åker tull Asien i 9 veckor... kommer sakna henne... o vara orolig för henne. Sen samtidigt har ja längtat som fan till denna måndag i en veckas tid nu...
Snacka om dubbla känslor....

o sen till tess.. tack för du gilla mina nya skor =)
Får ses snart tycker.. planera in nått till början av våren kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0