såå slut!!

Har köpt nya skor idag, gör med häpnad... högklackat.. letat efter dem rätta länge o nu dök dem nog upp =) ska bara prova in dem först.... Men nöjd e jag!!!
E så jävla trött för tillfället... ska hoppa in i duschen o sen bege mig till mamma o pappa tror jag... eller så stannar jag bara hemma... kan inte bestämma mig riktigt... tar nog en dusch på det!!
Känns skönt att ja har både nyårsklänning o skor nu... tack vare syster som tog den enda som hängde kvar o tack o lov hade ja tur denna gång.. en 36aaaaaaaaaa goooooootttt snack!!! den turen har ja inte haft på länge när det gäller kläder!!!
nu gick ja

Kommentarer
Postat av: Tess

Sjukt fina skor!!! De hade jag oxå velat ha! Hoppas du haft en kanon bra jul :) kram på dej

2009-12-26 @ 20:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0