Söndag och så trött

  • Orkar faktiskt inte skriva så mkt idag....
  • Igår va jag iaf på julfest hos lina o melinda... riktigt myspys hade dem gjort!!! Riktigt trevigkväll.... SEn blev det såklart utgång för mig, hade riktigt skojj ute. träffa massa roligt folk ute, dock de flesta grabbar.. hahha men ibland är det skönt o ha en grabb kväll med :P Vaknad gott imorse iaf :D dock kanske inte av att ja skulle iväg på julbord halv 1 men det gick bra det med....
  • och magiskt gott julbord va det... men helt matt nu efter...
  • Massa braiga filmer går det nu på teve med.... för många bra!!! Kolla min favorit idag på 5an... o alltid massa kärlek i mina favorit filmer... o som vanligt fälller man endel tårar... aså jag är bölarn nr 1 när det gäller film tittande. Men ibland hade man önskat det va jag som va med i filmen, så oveerkligt bra e det alltid ju.
  • Nu hade ja tänkt gå o sova iaf, jobb imorn stängning.. kanske sådär roligt =( men funkar nog det med... kanske en bra film när man kommer hem sen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0