söndag.

Är galet trött... o ska nog sova snart.

Idag är en sån dag jag bara känner för närhet... att va helt tyst... bara ha nån här... ha nån som håller om mig.. ha nån vid min sida inatt så man vet att man inte är ensam.
Ibland bara ja önskar det plinga på min dörr.. någon som kunde läsa mina tankar o hjärta, att jag hade någon som jämt fanns vid min sida när jag behövde det!

Dagen gick bra på jobb, 5 timmars pass e så sköna. Efter jobb tog jag mig hem för att direkt ta en promenad ner till friskis där jag körde chillifrossa på spinningcyklen.
Träna är livet!

Imorn är man ledig, vilket innebär att jag nog ska till siba, jag ska träna o köpa julgran =) nu är det fanimej inte en dag försent =)

ska borsta gaddarna nu... ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0