Tisdagsledighet.

Grymme skönt o va ledig idag efter gårdagens pass.

Idag ska jag o förkylda mini till farmor, leta efter hennes plånbok som hon har lagt någonstans, kanske under sängen, eller i en låda eller i frysen eller ja den kan va precis överallt.
Tänkte iaf köpa med mig fika bröd, så hon oxå får bli glad i all röra.

Demens är något jag absolut inte skulle vilja bli när jag blir gammal. Det är så sjukt tragiskt o så himlans deprimerande =( Misstänker allt o alla för det mesta. Det jobbigaste måste dock va det stadiet då man är medveten om att minnet är på väg bort. Dock har det nog gått över det stadiet för farmor nu men jag tycker så jävla synd om henne, det är inte bara påfrestande för henne utan alla andra med. Men gäller att inte bli irriterad på henne, för det är en sjukdom och va kan man göra åt det? absolut ingenting.

Idag går min dag ut på... klippa o klistra med mitt fotoalbum =) just love it!

Till farmor då

förhoppningsvis en runda till Friskis, spinn eller gym får se.

o ikväll läsa min bok! LÄngesen!!

O dessutom är det inte vilken dag som helst idag.. det är 1a december... och det innebär att älspälsk fyller år idag =)

Stor grattis till min fina vän Jonatan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0