vägmärken....



så jävla jobbigt att parkera ibland, typalltid. men så hade ja parkerat så kom ja på fan torsda imorn o ja tror inte man får parkera på den sidan då... bara till o starta bilen igen... men det fula e att ja inte kan vägmärken,,,,, för igenligen vet ja inte vamärket betyder om ja får stå däär eller ej...


tittat på flickan som lekte med elden idag.. den va helt ok... boken sjukt mkt bättre dock.. 2an tyckte jag var som bäst ju.

nu ligger jag iaf i min säng o hade tänkt kolla paradise.... sen sova


natti!

ps, love U


Kommentarer
Postat av: Milla

Friiiddaaaa! Hur är läget? Du jobbar inte i helgen väl? För jag vill festa med dig dig dig!! :)

2009-12-03 @ 07:57:33
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0