slött internet eller....




... så e det jag som inte har släppt mitt snabba internet från Gbg än =( men faaaan va det segar jämt!! o pappa som sa igår: "men detta är ju snabbt" humm vet ja inte riktigt om ja kan hålla med om då va...

Fick höra igår att min blogg har läsare som jag verkligen inte trodde haha.. Får väl skärpa mig att skriva lite bättre o oftare då!!

Börjar komma iordning riktigt bra här hemma nu... äntligen har jag ju fått min soffa!!! Men ja kan ju sä att jag både gillar o HATAR Ekebymöbel affär... 1, dem har jävlans massa snygga grejjor  2, jävlans lång leveranstid plus att dem aldrig kan hålla den tiden ändå, 3, o när man väl ska skruva ihop skiten så e det alltid nått som inte passar grrrr* 4, lagerkillen trodde inte på mig o pappa, men med lite svett i pannan så fixade vi det galant o få upp jätte soffan till my place =)

Annars då, jag har kommit igång som tusan med min träning,... eller med min joggning.. det kanske inte går så snabbt.. men d skiter ja i, tar mig igenom långpass iaf o det är så jävla underbart härligt att springa i pålsjö... med detta suget ska ja nog kunna bli en bra joggare tills mitten av sommaren!!

O snart, eller nu, sätter ju golfsäsongen igång med. Lovely. Iår ska ja fanimig spela massa!!!

Osså har ja bokat ny blondering nu, denna gång lyckas vi kanske med att det blir blont, o inte nått mellanting.. fast ja gnäller inte.. har gillat detta som fan med!!! fast målet e ju att bli blond till sommaren.

Nu är det nog hög tid för mig att fortsätta här...
sjukt sugen på hampan o nårra öl ikväll....
men lika sugen på att chilla hemma i nya soffan med... kanske kolla nån gammalgo film eller varför inte spela lite supermario =)

det var allt för idag!
chilla lugnt

Kommentarer
Postat av: Michael Herega

Så du blev förvånad över att jag har varit inne på din blogg? När man inte har Facebook att fördriva tiden på kommer man in på alla möjliga sidor. Förr eller senare hittar man till någon man känner. Nästan som Facebook men ändån inte.... Kör på så att jag har något att fördriva tiden på

2010-04-16 @ 23:41:27
URL: http://www.blocket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0