Annandag

Så glad för jag slapp springa på rean idag och jobbade istället. Galet mkt folk på Väla, som vanligt... och folk är som idioter.. kan det verkligen va så kul o handla på rea?? äsh... köper bara massa onödigt skit bara för att.... bättre o köpa nått man verkligen vill ha på fullpris då anser jag.
tänkte lägga upp några bilder nu... så börjar väl med det.



En så himla fin bild från köpenhamn, ja ska börja hänga där oftare.. köpenhamn och malmö, i like.



syster yster i Kph..



en underbar skapelse!!



kan man bli sötare liksom??


ganska tur att den inte passar mig för vacker va den inte, hoppas på min bruna passar lite bättre....

Ska sätta mig i soffan, Johan ville ja skulle komma o hänga me han ikväll... varför inte jag är ju ledig imorn så inte så att man ska upp så jävla tidigt =) Men orka vänta tills han käkat klart hos sin kompis.. lär ju ha somnat innan dess.......ZzZzZZ

Går o tar ut disken hur maskinen i väntans tider.....
Cya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0