äntligen hem kommen..

Nu sitter spegeln på plats, väldigt fint blev det. Ska bara göra hallen mer hemkär nu med och inte så stel. nått väggord kanske??

Mötte upp mysiga lillasyster på Väla idag för att göra en shoppingrunda, in på Ikea en runda och ett konstanterande ej converse i detta väder. brrr kallt.


Kom precis hem, la den nya dörrmattan på plats, ska hänga upp tvätt och stoppa i ny. och så har ja bestämt mig för att va hemma kväll. Körbar en lördag, det e inte ofta!!


Efter december lönen blir det en nya säng, har vatt säker på en hela tiden men nu hitta jag en annan som jag oxå gilla som är kanske mer praktiskt och kan va ganska mysig ändå. Så nu blev det jobbigt.


Sängen jag velat ha hela tiden.....
Sängen jag ändå tycker är okej oxå.. men då ska det verkligen va med den här bakom.. så man kan sätta ljus o så på den med!!!
Får se hur va ja lyckas bestämma mig för....


Nu får iaf jeansen åka av och några mer bekväma byxor på... stänga balkong dörren för här e iskallt och elda några ljus.


O nu är det bestämt, blir helkroppsmassage på tisda för att sen ta mig vidare till Köpenhamn, En helt lovande bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0