ett av det finaste!!

Fick ett sms där det typ stog, du har fått en julklapp av mig på din mejl.
Gick bort till datorn och öppna min mejl, där ligger en låt.
Där du sjunger o spelar min favorit låt just nu- All I need is U.
Jag rös i kroppen, så jävla fint gjort!! Tror det är ett av de personligaste saker ja nånsin fått av en kompis.
Sånt värmer något så enormt.
Kan inte beskriva i ord så fint jag tycker sånnahär saker är. Hade kunnat sjunga hur jävla dåligt som bara grejen att någon spelat in en lån o skickat är så fint gjort, men nu är det ju så att du sjunger bra dessutom =)


O detta hjälper mig ytterligare ännu mer. efter samtalet i morse med underbaraste syster och sen detta på det. Tårarna låg ytliga igen kan ja sä... Men jag blir allt starkare och jag vet att jag är lätt påverkad vad andra säger men i detta fallet har nog dem flesta rätt. Varför ska man må dåligt själv av andras sätt att vara, varför inte stå på egna ben och må bra istället och koncentrera sig för engångsskull på sig själv och inte stänga dörrarna för världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0