Julafton!!

Gud va tiden den går liksom.
O just nu sitter ja o tänker, hur underbart hade d inte vatt o sitta på ett flyg till värmen.. men samtidigt e det sjukt vackert här just nu...


Idag är en dag jag är nöjd ändå, har snart nått halvägs av mitt mål hur bra är inte det då o få det bekräftat på julafton.

O då undrar vad mitt mål e, haha skulle ni allt bra vilja veta eftersom jag har så sjukt många mål i mitt liv. :P


Igår va det julklappsleken som gällde hemma hos mor o far, jag älskar min morfar över allt annat. Så underbar e vad han e. Sitter nu o dricker mitt eget te ja hade köpt, fantastiskt gott.


Provade även min gamla balklänning idag, några storlekar för stor om man säger som, va jag verkligen så mkt större på den tiden. humms. Får hoppas på min bruna balklänning passar mig istället, annars blir det kris. Om nu temat fortfarande är balklänning på nyår????!!??


Ska väl göra klart mitt julgodis nu o sen dra på mig min fantastiska ny inköpta klänning =) Som jag själv tycker e hel grym, inte många som har en sådan kan ja sä... o sånna kläder gillar jag. sånt alla andra inte har därför har ja börjat borgkotta gina o den typ av affärer.


NU gick ja..
Ha en riktigt underbar jul allesammans.
många julkramar till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0