Lördag och en ledig helg.

Trivs verkligen som bäst när jag får sitta på min spinning cykel o svettas. Tiden går så sjukt snabbt och jag gör nått jag verkligen tycker är kul!! Önskar jag hunnit sitta där fler gånger i veckan, men tufft och få ihop när man jobbar som man gör.

Dock är det ganska otrevligt att sitta brevid en man som luktar, ja ni vet sånt riktigt äckligt svett... Jag höll på att spy så fort jag andades me näsan. Ush va det är räligt, annars ett trevligt pass, massvis me grabbar, BRANDMÄN i alla dess åldrar, ujujuj sär ja bara!!! Ska nog välja en annan plats nästa gång i salen :P


Julklappsshopping, det som står på schemat idag, fast FÖRST ska dady komma o borra upp min spegel i hallen så blir inte förrän då, altså Väla till eftermiddan, ses då!!!


Funderar även på en tur till Köpenhamn i dagarna, imorn? eller på onsda kanske?? Hade väl vatt mysigt!


Smsen sluta ramla in kl 3 inatt, då kunde ja äntligen somna, jag e så dum som inte stänger av mobilen heller. Fast ja somnade nog lite innan dess med haha.


Dax för en dusch och en proteindryck!!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0