Maratonsspinning...

Nu har man landat hemma efter en helt crazy nyårsförmiddag...
8:30 rullade bilen bort till aktiverum för ett maraton pass... Ett tips e kanske till nästa gång att inte ha sprutat på sig brun utan sol innan för fy va äckligt man luktade... hade ja väl gjort ändå men detta gjorde det snäppet värre.
Ett galet bra pass, o jag tog mig igenom de hela 3 timmarna... Det va typ ja o massa män runt omkring mig.

För att klara av ett sånt här pass måste man:
  • verkligen ha en stark vilja- vilket ja har
  • Verkligen älska spinning- vilket jag gör
  • vältränade ben o mage - vilket ja antar jag har annars hade jag aldrig orkat det
  • grymt bra tränare- vilket det finns många av på aktiverum.

Ett vanligt spinningpass e grymt detta va 3 gånger grymmare. efter en timme tänkte man sådär ja svettet det rinner bara 2 timmar på full patte kvar. O det va ju inte så att tränarna tog det lugnt... dem spann ju bara en halvtimme för sen bytades tränare.. dem hade ju all energi för att peppa oss till att orka igenom det... De sista 20 minuterna skakade benen men satan vilken vilja jag hade!!!

Grymt roligt. Jag älskar spinning.

NU har ja precis stoppat i mig mat, jag har fått höra ja måste äta 3 gånger så mkt än va ja brukar för ja inte ska kollapsa ikväll.
Tur man bara ska dricka cider =)

Nyårs klänningen har ja inte provat än.. kanske dax att hoppa i den :P


Alla som ja inte pratar med ikväll...
ha en sjukt bra Nyår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0