snö!!

KOm på idag hur jävla mysigt det är att vara ute och gå i detta väder med musik i öronen vid denna tid när inget folk är ute, kan gå o sjunga lite för sig själv o bara njuta av tillvaron.

för d andra ju mer ja tänker på dagens händelser förstår ja inte hur man kan vilja kötta ner en människa så mycket!! Känner inte någon människa som har spottat så mycket skit över en människa och jag förstår fortfarande inte varför.... men nu e d kört kommer aldrig klara förlåta dig för dessa ord idag. Aldri nånsin! Men då är väl du nöjd verka d som... o fy fan va ja hade kunnat ge igen, men ja gör det inte. för ja e inte sån även om ja har så go lust.


Näe nu ska ja dra igång en film o kurera mig,
nya planer för veckan är, onsdag måla om sovrummet, göra julgodis,
torsda en runda till ekeby!!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Är du ledig på onsdag? jag med, jag med, jag med! En frukost på stan innan du drar igång målningen kanske? :)

2010-12-21 @ 08:34:55
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0