Torsdagsmorgon.

Väldigt så mysigt när man tittar ut, men tror inte det är lika roligt när man väl kommer ut.
Gårdagen va en lång arbetsdag, efter jobb va det familje mys hos minisysterm där bjöds d på scones och te. Mys...


Efter det körde jag hem, med telefonen i handen. Samtal med underbara B2 (Josse för dem som ej vet) Gillar dig som fan, glöm aldri d!! Barndoms vänner ska hålla ihop livet ut!!


Väl hemma satte jag igång världens bästa film.


Samtidigt som jag pysslade ihop ett kort till en kollega, älskar denna film, dock inte det där mellanpartiet när konungen dör, så jag sätter alltid på filmen efter det!!! =)


Nu måste jag nog dra på ett kol, ska hämta upp två unga töser på vägen till jobb, dåligt väder ute plus att ja måste hinna vattna granen....


Hörs.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0