tråk.

Idag är det en såndär ni vet, tråk dag. När man bara känner att allt e tråkigt, var tog positiva Frida vägen liksom?? Såg ju lejonkungen igår så kan inte sätta på den idag, borde duscha men idag drar ja mig för det för det är hårdagen idag, alla produkter ska i håret, silverschampo(som ska sitta i), sen blek medel (som ska sitta i) sen schampo och sen inpackning som ska sitta i,  okej jag gillar duscha länge men ibland orkar man inte det.

I morgon är det fredag iaf, sista dagen innan helg. SKÖNT!! Och det är biopremiär på Tron, den ska ja verkligen se, kanske inte imorn men en annan dag, kanske innan jul, hade vatt chill får se va jag bestämmer mig för.


Annars är det inte så mkt spännande från denna dag tyvär, mest grå o tråkig.
Drar mig från datorn nu iaf!!


Ses
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0