Dagbok

Hej svejs...
Är ledig idag o det är sååå jävla underbart, förutom att jag har sjuuukt ont i mitt finger som ja typ skar av igår =(
Håller på att packa ner massa saker i kartonger till flytten, o slänger en massa saker på köpet då. Kan fan inte ha så många flyttkartonger som ja hade sist.. va fan sjukt.

Men iaf, hitta några gamla dagböcker, varför handlar alltid dagböcker om killar??? helt sjukt.
dem 2 sista handlar ju i stort sett om 2 killar, eller några strul hit o dit med.. men ändå mkt fokus på 2...
o ja kan verkligen känna det idag hur det kändes då... fast vissa saker kommer man inte ihåg, eller detaljerna blir både varm i hjärtat o jävligt lessen när ja vänder bland. Nått som va så bra på ena sidan blir skit sidan efter....
Känns så konstigt o läsa dem, känns konstigt idag att läsa dem, o ja antar jag vet varför!

Men fan va fina sms jag har fått i mitt liv iaf!

Annars då...
sitter här i kvalet o valet om ja ska ringa rebecca o boka tid för jävla massa blonda slinger för att på god väg bli blond i framtiden eller om ja bara ska köpa mörk hårfärg på maxi när ja ska dit...
jobbigt blond eller mörk???

Näe nu gick ja nog igen... måste fortsätta med min packning fastnade ju i mina dagböcker.

Kommentarer
Postat av: D

blond, blond, blond

du är supersnygg som blond

2010-02-17 @ 11:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0