helt plötsligt....

... fick ja ont i magen av en grop typ... varför? vet ja inte, borde inte bry mig eller jo varför skullle ja inte göra det för nu börjar ja få svar på mina frågor...  fast ja egentligen inte fått något svar alls.
Fast om det skulle bli så som ja har på känn, så e det kanske det bästa, dock kanske inte för mig. Förlorar något så fint, men inget  o hänga läpp över.  isåfall var det inte meningen. vår sista chans försvinner isåfall. aldrig mer!

Kan bara säga man lär sig mer o mer för varje dag. Jag har dock lärt mig mkt av detta kapitel i mitt liv känns d som, men långt ifrån allt.

JObbigaste tanken e hur framtiden ska bli, som nu typ!  o det är verkligen inte kul om man jämför med några veckor sen. Tänkte skriva att ja får skylla mig själv, på ett sätt Ja, på ett annat absolut inte. Ja har vetat va ja velat o knappast döljt d.

Fan va komplicerat allt ska va.

Samtidigt kan ja sä att ja gillar läget som fan när ja tänker på annat, magneten är där o försvinner aldrig!

Det va allt för idag! Hängde ni med?
I´m strong, o kommer alltid va!



Min svarta pärla kommer på lörda!!! o då är det även enbart 30 dagar kvar tills min flytt!!!

Dagens mat:
- 2 burkar tonfisk
-potatismos
- 3 msk fransk senap
-1 dl dill
-1 msk socker
- 1 krm salt
-1krm peppar
- 1 dl olja
-1 rödlök
ugn:200 grader 10 min

blanda ihop allt utom tonfisken o potatismosen.
lägg fisken i en ugnsäkerform, spritsa potatismosen runt om.
o höll blandningen över fisken.
in i ugnen sen klart =)

Hur lätt lunch mat som om man gillar tonfisk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0