09/10

2 konstiga iår fast 10 nyss börjat... men fattar inte sååå sjukt många som har gjort slut o blir bara fler o fler känns d som.. för varje dag som går... för några månader sen va väldigt många kompisar par.... o nu gör alla slut... sjukt många asså!! reagerade över detta i höstas men trodde det skulle ha ett stopp men ikke. tror det är mellan 8-10 st som gjort slut nu...

skumt som fan....
men ja ska väl bara va glad att ja inte är det sjunde hjulet längre, fast så känner jag mig inte längre helller. Jag trivs i dagens läge, jag trivs mer än va ja nånsin gjort. Ja mår bra i själen, o orkar inte tänka djupare än så mer än att ja accepterar att ja trivs. Tar varje dag som den är o tänker tänka på imorn. Jag lever i nuet. o jag älskar verkligen nuet mer o mer för varje dag som går!!!

Någonting har hänt med mig, vilket ja har tvivlat på mig själv så länge. Men känner inte det där behovet längre. Skumt som fan, men jävligt skönt!!!


Som vanligt jävligt kryptiska inlägg från min sida. hahahahhaha men ja e sjukt kryptisk av mig...
Imorn är det vilket fall som jobb kvart  i 10 till kvart över 20. Kul hjul!

Ses gott folk!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gött att höra mitt hjärta!!!!

Det är du värd. Du ska alltid må bra, då mår vi andra runt omkring dig också bra!

Love

Puss puss

2010-01-26 @ 12:38:07
Postat av: Rebecca

Du har en award att hämta på min blogg!

2010-01-28 @ 17:56:06
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0