Så stort hjärta!


Idag tänker  jag framförallt ägna mitt inlägg till Milvi som har ett hjärta av guld.
Tänker alltid på alla andra och är jääääämmmt så snäll!!

Dagens händelse då..
Hon slutade jobba halv 7 o hade en kund som drog ut på tiden så hon kom inte iväg förrän 20 min efter typ.....
Sen blev klockan 20  över 7 typ och jag sluta jobba halv 8...
då kommer Milvi tillbaka o säger:

"- jag kom ju på att du slutade halv 8, o då kunde jag ju lika bra köra dig hem".

Hela grejjen var den att hon hade gått ut till sin bil som stog längst bort på personal parkeringen satt sig i bilen kört runt i rondellen, kom på frida slutar nog jobba halv 8, varför fråga ja inte henne om skjuts hem, körde tillbaka o gick in till oss igen.

Vilken människa göra nått sånt?? Nog inte många!!
Så hon körde mig o Malin hem,
Så urgullig människa, finns inte många sådanna.

Får mig att tänka på mormor som oxå hade ett så stort hjärta!!

Milvi du är guld värd och så himlans go!
Kram på dig!!


Sitter och kollar Mamma Mia nu, sjukt bra film det där.

Imorn är jag ledig ska bli så gott har en hel del att stå i som vanligt när man e ledig =)

Kommentarer
Postat av: Mia

aaaww gud vad gulligt gjort! Älskar såna människor. :)

2010-01-12 @ 14:36:29
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0