sjuktligt trött nu


Herre gud så trött jag e nu, tur ja har min cola vid min sida.

- som vanligt, eller som många mornar på senaste vaknade ja såå gott.... dessutom ringde syster idag med =) Lovely!

- efter en tidig start när man börja jobb 13, stack ja bort o sa upp min nuvarande lgh, sen ner till systemet, efter det hann ja inte så mkt mer.... dax för jobb...

- precis när ja skulle gå kom posten.... oooo yeeeeesss ja fick mitt wii spel ja längtat efter sååå länge...

- jobb till kvart över 6, sen direkt till maxi fick springa till bussen...

- mamma kom o hämta mig på maxi  som tur va för allt det där hade ja aldrig klarat ta hem själv... dax o köpa en bil kankse?? mm tror faktiskt ja måste ta tag i detta snart!

- sen  lite tele som vanligt, o sen dax för att laga mat... städa o nu ska ja faktiskt spela lite wii =) måste ju testa spelet.


Imorn kommmer tess.. ska bli himlans skojj =) o lörda e det ju feeeeeeest så roligt vi ska ha, 30 st blir vi. hur skoj som!!

nu gick ja så ja hinner spela lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0