Go kväll...

Skulle ha min sköna kväll efter jobb igår, skönt blev den väl ifo men blev hembjuden till mam o pap o sen slocknade ja på golvet eftersom det var fullt i soffan.... så trött ja va!

Har precis kommit hem från jobb nu o ikväll ska ja minsann ha min sköna filmkväll!! Borde va trött eftersom ja inte kan ha sovit så hårt inatt efter alla sms... man kunde nästan tro att att ja oxå va på kanelen som ja stava...
Varför lär man sig aldrig att stänga av mobilen på lördags nätter.. men samtidigt e vissa sms ganska söta o roliga så därför vill man ändå inte stänga av =)

Idag lovade jag mig själv, att aldrig sitta o lulla på en sång. Kan störa mig som fan på folk som sitter där brevid mig o bara lullar, eller men nunna på en lått... lust att säga ursäkta kan du sluta. men vågar inte =( störigt som fan e det iaf. eller jag som är lätt irriterad, men gör det när du e hemma inte när du e ute bland folk.

Nu har jag inte tid för detta mer.
Tjippohoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0