MorgonJogging!!


Så underbart skönt- våren har börjat ta plats och jag o syster stack ut på en morgonjogging runda. Det kan va det bästa... ut i naturen en morgon.. lovely och det bästa e att vi ska ta tag i detta 2-3 gånger i veckan...
Blev en ganska lång runda dessutom- ännu bättre!!

Nu har ja bara ett spinningpass att ta i eftermiddag. När ja väl kommer igång o blir peppad då blir ja fanimig överpeppad men bättre det så länge man pallar.

Nu är det inte långt kvar till min  flytt heller, 9 dagar. Helt sjukt. o helt ofattbart.
Känns så jävla bra! o Hoppas d kommer kännas lika bra när ja väl kommer dit.
ska läffa ut min soffa på blocket idag... dock vet ja inte för hur mkt än... får fundera på det under dagen!!

Ont i halsen idag dessutom... trodde förkylningen var på väg bort hoppas den inte kommer tillbaka =/

Va o såg Alice i underladet igår, helt okej. Fått mersmak på bio nu, väldigt spontan o mysig grej. Älskar ju att göra saker dessutom o inte bara sitta hemma o trada... inte min grej.... ska hända nått hela tiden fullspäckat schema det är min grej det =)
Nu gick ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0