Söndag

Jahapp då har man klarat sig igenom en fullspäckad helg =)
Älskar allt företillfället, jag mår så jävla bra. Bättre än på länge....
E så j*vla glad för att jag har så underbara vänner,

Bästa- du kommer alltid va den som står mig närmast vad som än händer.... älskar att umgås med dig, alltid e så jävla lätt just då, känner verkligen att ja kan va mig själv till 100% tillsammans med dig. Känner mig så jävla trygg med dig. helt sjukt att ja säger nått så, men så e det! Du är bäst N.

Sofie- underbaraste tjejkompis som finns. thats it!! älskar dig

Alla andra töser.. har såå roligt o mysigt mer er jämt. Ni är guld värda, utan er hade livet vatt så mkt tråkigare ni vet vilka ni är tjejgänget =)

o e så jävla glad för att du o ja har fått tillbaka kontakten igen, du e fan världens bästa danskollega, älskar att dansa med dig.. nog den ända ja kan sä det till jag fylls av glädje på dansgolvet tillsammans med dig!!! o gillar att du e som mig... spelar inte så stor roll om man jobbar dan efter :P utgång måste hinnas med ändå :D o nån mer omtänksammare pojk e nog svårt o hitta!! Du har verkligen ett hjärta av guld!!! Diggar dig som fan det vet du M.

Alla andra som ja tagit upp kontakten med igen... träffas kanske inte varje dag men då o då... det betyder o det ger så mkt glädje....

Vill att livet ska fortsätta såhär.... idag känns det inte så komplicerat för ja lever i nuet och trivs så jävla  mkt med alla er runt omkring mig!!
___________________________________________
en mysig filmkväll igår slutade med en powernap för att sen dra ner till stan o trilla in på cardan =) Där ja mötte upp tjejerna, tog ett atg innan man kommer igång men sen jävlar...

Stängde stället, o dem sista 20 min var vår musik, ooooohhhh va ja älskar att dansa.... där kom vi fan igång igen efter en liten svacka av dålig musik!!
Hemma vid halv 6 kanske... direkt ner i sängen för att gå upp igen  om 2 timmar.. jobba några timmar o nu e man hemma igen...

Tänkte ta en powernap för att sen packa någon kartong. o sen mysa framför tv tror jag.

Lär bli sällskapssjuk efter sånt fullspäckat schema dem sista dagarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0