Flyttlasset är på väg!!!

Hej hopp...
Igår gick första omgången av flyttlasset, inte mitt då förstår för jag har det bra..
utan systers som ska bli "granne" med mig.. flytta in i ett hus.. spännande.. o dte bästa är att ja har nära till bebisen sen =) som förhoppningsvis blir en liten Sixten =)

Märkte nyss att ja behöver lön på mitt konto snart... gjort av med lite FÖR mycket denna måndad... men vafan man lever bara en gång. o denna månad blev en shopping månad.. men vafan nån gång måste man ha d... Nästa månad ska ja fanimig spara.


Inatt vaknade ja av att leo höll på att grejja med något.... samtidigt fick ja sms. Det va visst en partyprisse som va ute o dansa utan sin danskollega.. humm då blev man lite sugen från ingenstans... men somnade lika gott sen igen.

Nu får ja väl sätta på mig ytterplaggen o ge mig iväg till Ättekulla.
Fan va jag oxå är sugen på hus o familj...
dock!!!!

ska ja hitta drömprinsen först... för han har ja verkligen inte hittat än!!! Men tror han finns där ute nånstans, vet precis hur han ska se ut, han ska ha jobb, han ska va romantisk gilla överraskningar både ge o ta, han ska vilja ut o resa, han ska va killen som ska ha energi o ge mig ännu mer energi, han ska va den som vill hitta på en massa tillsammans, han ska va den som kan göra saker me sina vänner medans ja e med mina.......
Har ja krav???

Nä då,  men ja vet han finns!!! O fan va ja längtar efter honom.

Kommentarer
Postat av: Milla

Du kommer hitta honom snart, det är jag säker på :)

När ska vi leka? Saknar fridus ju!

2010-05-13 @ 09:11:21
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/
Postat av: Jonte

Jag är på kontoret fram till 17.00 idag! ;) haha hoppas allt är bra med dig, puss och kram :)

2010-05-18 @ 14:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0