Efterlängtad lördag...



Idag är det fanimig lördag och den är sjukt efterlängtad... dock jobbar ja till 5... men sen e det ju partajjj, det höjer mina 8 dagars i rad jobbande som fan.... Tur man är den som kan blanda in fest samtidigt som man jobbar..Upptcäkte igår att systemet ute vid jobb har öppet ända till tor-fre super ju!!

Igår va ja hemma hos Alle, längesen vi sågs. o Har ju inte vatt i hans nya lya. Trevligt hade han... chill o en kebabsallad.... sen va den raka vägen hem för att baka morotskaka som jag hade lovat.. Muffins tills igår och Morotskaka tills idag har vatt mkt bakande på senaste känner jag... 
Lagom trött just nu eftersom kakan va klar strax efter 1 igår natt.. så e det när man börjar baka 12 på natten hahah...
men ni känner ju mig, sitta still vad e det??


Nu tänkte jag faktiskt borsta tänderna och klä på mig.
Sätta kameran på laddning, skriva 2 brev.
Ha det fett najs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

SVAR: För tidig? Man kan inte vara för tidig med julpyntet :) Jag är faktiskt på jakt efter en julkrans att hänga där ute, det behövs lite jul stämning i huset ju!

2010-11-29 @ 10:49:23
URL: http://amandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0