Ledig tisdag!!



Idag har jag haft/ eller har en sån riktig städ dag känns så jävla gött nu när det börjar bli klart!!
Denna gång ska ja bara försöka hålla det för nu e det fan städat i alla jävla vrån!!
Ska snart gå ut o gå en skönt promenad e det tänkt... ska slänga 3 kassar kläder.... skönt faktiskt o bli av med lite skit som man inte använder....

_______________________________________________________

Folk som stinker vitlök...är det inte galet äckligt?? lite grann är okej.. men när man verkligen stinker fy fan va jag inte kan andas då...kanske därför ja typaldrig äter vitlök för jag avskyr verkligen efter smaken o stanken... ush va räligt det är!!!

________________________________________________________________

Snart påsk.. ska ni hitta på nått kul då kanske??
Får se vart mitt påskfirande tar vägen.... jag får ju inte riktigt uppleva det här med klemdagar o sånt, får man inte när man jobbar på ett köpcenter som alltid har öppet... men jag är dock ledig lör-sönda.. skönt!!!


Längar nått grymt till semester.. en tripp i sommar förhoppningsvis!!
och sen ska det fan bli av i vinter att ja åker till thai ett tag..
längtar sååå mycket ja behöver semester!!! jag e trött hahha...

Dock är jag sjukt glad =) sprallig som vanligt o kanske lite till..... ska bara ta tag i det nu.... nu eller aldrig haha =)

Näe dax för mig o känna lite luft i lungorna..
Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0