lördag o på jobbet igen

känns lite overkligt att gå på det igen efter ha haft en så sjuk skön vecka..
Hade en jäkligt trevlig kväll igår, tur det är fler än jag som gillar att va sociala o hänga!! O träffa folk är ju alri fel...

Men idag fick ja allt bestämma mig... igen öl eller cider på ett jävligt bra tack..
en öl dracks igår.. och jag fick kalas ont i magen imorse....
lika bra att unvika det en gång för alla nu om jag ska tänka på min hälsa..
magsår?? kan va!!
men tror mer det är något jag inte tål..

Näe nu e det dax för mig o platta håret sen dra iväg till jubb.. hoppas på en grymt dag..


STORT grattis till min älskade syster, Malin på din dag grattis grattis!!!

o ett stort grattis till camilla på din dag med =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla söta syster för jättefina paket! Tack!

Kärlek Malin

2011-05-01 @ 01:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0