påsk påsk påskafton!!



Dagen började med träning, fy fan vad jag mår bra av detta... Detta får mig o påminnas om Gbg när jag tränade som mest, jag mådde sjukt jävla bra tills en svacka kom... men nu känns det precis samma i kroppen... Jag mår så jävla bra och jag går runt med ett leende på läpparna... o ett ännu mer leende får man när någon annan ler med sitt finaste leende med!! herregud va ja älskar leende.. gör inte ni med det???

Har varit och köpt joggingväska nu med.. för blir man nte sugen på ut o springa nu?? Imorn blir debuten får se hur långt d blir men sugen på en härligt sjukt lång runda.... mitt nästa köpa blir en GPSklocka....



Idag blir dte först påskmidda hos mamma o pappa... där även den här underbart söta morfar kommer befinna sig!!!



Osså min underbart söta ella kommer befinna sig där med =)))
Sötaste bebis nånsin!!



Igår va ja hos Sofie o mös.... Hon är en av de bästa som skapas!!! Ärlig snäll och så underbar kompis!!
Love U!!!

O denna utsikten kan man väl inte klaga på hemma hos henne pappa, jag tror jag flyttar in redan utsätt rummet som ska bli mitt hahha!!!




Har inte påskpyntat nått här hemma.... dock påskpyntade jag lucia o leo hahahha =)


Nä nu ska ja duscha sen ut o gå en runda!!!!
Sjukt sugen på rosapantern nu med när det är så fint väder... läskig och go!!
bästa drinken nånsin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0