Skön onsdamorron!!!

Lika skönt varje gång man e ledig att bli väckt av malin kl 8.. nästan tidigare än när man ska jobba haha.. men men nu komja upp i tid och bara till att dra på joggingkläder och ut o ta sig sin morron runda...
Kan ja sä att jag var lika slut när ja kom hem igen denna gång... ja måååste få upp min kondis!! Bara till att tvinga sig själv och det är ja ganska bra så, så detta kommer ja fixa lätt!!!

Ska putta in lite ny bra musik i min mp3 med är det tänkt!! kanske inte gör det lika tugnt?!? man kan ju hoppas haha.  Tips på några bra låtar me högt tempo?

Annars har ja skaffat mig en favoritlåt just nu:



Sjukt så jävla bra låt asså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0