halåja!!!

Har råkat åka på en rejäl däng av förkylning... men vafan me mitt apotekskit funkar dte mesta. =) inte så mkt att gnälla över...
så idag åker ja på en liten utflykt =) trevligt...

Inatt när ja låg o sov så tänkte ja....vafan man har en dubbelsäng o jag ligger alltid bara på ena sidan?? varför dte liksom när man kan bre ut sog hur mycket som... så ja la mig istället i mitten ooo guu va ja bredde ut mig... sjukt najs....

Hoppas ja blir bättre till helgen för då e det GNO som gäller =) gillas skarpt.

Annars rullar det mesta på..

imorn ska ja ha utvecklingssamtal me chefen, alltid lite nervöst..

snart drar vår stegräknare tävling igång... så då sätter ja bilen och tar fram cyklen på tiden... får vårkänslor då!!! Ska bli fantastiskt skönt faktiskt... fast tänker ifo inte cykla d dagar ja tränar kan bli för mkt kan tänkas...


Näe nu har ja endel att fixa me här... göra ve mig själv kan va bra att börja me för man ser ju ut som ett spöke...
Cya

Kommentarer
Postat av: B2

Håller med om dina sängtankar, sover också alltid bara på en sida. Ska kanske göra som du och breeee ut mig..haha!! GNO?!?! Var det inte EGO som gällde ;) Du måste se till att bli frisk nu så vi kan köra all in och lite till. PUSS

2011-02-11 @ 08:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0