Lång dag!!

Dagen började med opp i ottan för att ta mig bort till tandläkaren!!!
Borra lite... sådär kul....

när ja kom dit som vanligt bad ja om extra bedövning.. han la bedövning o börja polera... efter en stund... hur känns d ska ja lägga mer??... o jag bah.. ja när jag ändå är här kan du lika bra lägga lite bedövning till... o herre jösses ja har aldri vatt så bedövad i min mun.. satt i från 8-12 då började släppa!!!
Men ja tackar som fan för det, du e bäst min tandläkare!!!

PÅ jobb va det en helvetes dag, vilket alla dessa dagar har vatt känns d som... galet mkt att göra... o idag va där kokandes hett där.. ja svettades som ett djur...

Därefter bar det av till nya Grizzly affären.. katt man 700kr ja tackar, sen vidare till Hyllinge till nästa djuraffär, katt sand och ny kattlåda 550 kr, ja tackar...  men dem är underbara dem där små liven.. eller små o små.. leo kommer knappt in i den nya kattlådan  hehe...

Därefter bar det av till söta Caroline för fruktsallad o girlstalk.... me like!!

Budat på ett nagelkit som jag vann nu precis härligt... nu ska man få fina naglar =)

O sen nu tänkte ja diska o hänga upp mina kläder för att sen sova....

Halmsta imorn sweeeet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0