Det mesta över...



jul,nyår över... känns ändå ganska bra nu har men ett nytt år 2011 att se framemot förhoppningsvis blir det bättre än 2010 för det har vatt ganska dött, fast det på samma gång har hänt väldigt mkt.

Lediga dagar har man inte förmånga av om man säger som så... Igår kväll skulle ja ha filmkväll, men jag somnade på soffan innan jag hade satt igång filmen så det gick väl sådär... så imorse startade ja med en härlig smoothie och aladin =) bästa morgonen på länge!!

Nyårssaluten är igång, inte alls lika kul som förr... då hängde man där jämt. O d va så mysigt när man va tillsammans me Johan, va gör man inte som bästa flickvän?? va alltid på hans matcher o hejja. Men tiderna är förändrade och det är inte alls lika kul o hänga sin lediga dag där... Dock va ja där o kolla Nilles match.. o som tur va vann dem annars hade känts ganska onödigt.

Träning är det som står på schemat här näst. Hoppas på ett riktigt svettigt pass.

kanske kanske kanske det blir en runda till staden ikväll, men vissa har ju inte den turen att vara ledig imorn. nopp lotten föll på mig att få stänga stället....kul kul.

Ska försöka städa klart min gardrob nu, efter träningen ska det tillagas lasange med fetaost och färska lasange plattor ... najs najs!!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0