så gött o va ledig en tisdag.

Nästan lika gött att va ledig en tisdag som en måndag.. fast måndag är nästan lite bättre.
Idag finns det inga som helst planer, eller jo träning o IcaMaxi... men inget annat stress hit eller dit..
Kanske ska bjuda in malin för att fixa in en blogg till henne o att hon kan få äta en av mina en miljon matlådor ja inte kan ja med till jobb nu heller eftersom micron pajjade igår där. Kul!!

Gårdagens jag hade tänkt blogga om var 2 saker.

1. Sms lite med Henry, fy faaan va ja saknar han... Den sommaren va bara såå bra!! Hade jämt så roligt på jobb tillsammans med dig. Du va min mysiga storebror som bara ville krama jämt o ständigt. O när vi sms igår, då va det ja som skrev på eng, o då svara på svenska.. såååå grym du har blitt. Kan du inte bara flytta hit istället liksom??

2. Fick ett grattismejl av mitt Xs mamma, dagen efter fick ja grattis meddelanden av båda syskonen.... Saknar er något enormt.... hur fan kunde jag göra som ja gjorde, ärligt vet ja inte varför ja gjorde d. Ja va ju tok kär, jag behövde bara lite paus.... men den pausen va inte läglig då vi va för unga....
Saknar iaf er och dig!!!


Färdig bloggat för nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0