Torsdag...

Min sista lediga dag denna vecka men det e ganska chill, idag är det chill dag vilket jag för en gångs skull gillar... men har ju endå saker att stå i.... tvättar nu, sen träning, sen maxi sen träffa Lina o Melinda. Men känns ändå mer chill än annars liksom...


Kom på en sak ja skulle bloggat om igår.
När jag stog o väntade på syrran i kylan kom det en grabb med ciggen i munnen satte sig i sin bil o körde iväg... utan att rulla ner fönster.. HUR ÄCKLIGT ÄR NU DET??? inte för att ja gillar rökning över huvudtaget för det är ganska äckligt i mitt tycke.... sen är det upp till var o en men jag hade aldrig kunnat tänka mig bli beroende av en sån sak som stinker blajj..

Det av dagens synpunkt!!



Jag är trött men ändå sovit jävligt gött i min prinsess säng.. får lägga upp en bild på det men måste nog köpa mina sängbord först.. men dem är lika dyra dem ju.. pjuh*

nu e det dax för mer chill, avslutar med min favorit låt just nu!
Alabama, Arkansas I do love my Ma and Pa
Not the way that I do love you
Holy moly, me oh my, you're the apple of my eye
Girl I never loved one like you
Man o man your my best friend, I scream it to the nothingness
There ain't nothin that I need
Hot and heavy, pumpkin pie
Chocolate candy Jesus Christ
Ain't nothin please me more than you


Ah, home, let me come home
Home is whenever I'm with you
Ah, home, let me come home
Home is wherever I'm with you

La la la la, take me home
Daddy I'm coming home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0