LÅng dag som alla andra...

Söndag, underbara söndag..
idag va dte då vasaloppet och det kördes även på Aktiverum.. fick bli spinning i 90 minuter för mig eftersom jag sen började jobba....

Men det är sååå jäkla gött me spinning jjust love it!! Fick även prova på att leka ledare haha.. gick väl sådär va ju inte riktigt förberedd på det men jag är inte den som e den =)


Här är jag påväg upp på cyklen =)
Har alltid velat bli tränare för spinning... kanske borde satsa på det och gå nån utbildning.. får se om ja hittar nått bra!!!


Annars så har helgen vatt bra...
Chhill hos Caroline igår, mys pys... annars bara lugnt o skönt...


Tänkte kolla tv nu.. ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0