Spppeeeedad o sååå jävla glad!!!



Asså detta e så sjukt känner mig så jävla glad o helt sprallig i hela kroppen... verkar nästan som ja e kär på mitt beteende... känns nästan som jag är det med hahahha....

Så här bra som ja mår idag har jag inte mått på länge...

Varit en bra dag... Hängt me Malin,Annah o Ella... Vatt med morfar o hämtat hans hörapparater..

Tränat dubbelpass... så in i helvetes skönt... jag älskar spinning och jag börjar fan älska BodyPump oxå.. så jävla underbar känsla!!!!


Har en helg att se framemot, nästa.. Stockholm... ska bli såå jävla najs, träffa er igen så snabbt =)) ooo va jag tycker om er 2.. så jävla sköna människor... o speciellt du Sofie... fan va ja tycker om dig!!!!

Imorn kväll ska bli såååå sjukt kul med... först hem till Matte o käka...  sen drar vi vidare... kan ni tänka er... till sundspärlan.... Lasse stefanz, här ska det buggas =))) fy fan va kul d ska bli... nått helt annat liksom!!

Lördag, hem till grannen vägg i vägg.. Tjejkväll på hög nivå.. me like!!!


Ja ni kanske förstår varför ja mår bra?? har så mkt kul framför mig.. o träningen gör mig så jävla lycklig med...
Jag e så jävla glad, så att jag dricker kaffe nu på kvällskvisten.. kan ni tänka er?? jag dricka kaffe, vad händer???


Hahahha

Ses!!! för nu tänkte ja avsluta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0