Våren e här---


Äntligen är våren påväg.... vilket innebär att på lördag när jag ska spela golf så ser inte banan och vägvisarna ut så här.... utan det börjar bli grönt o fint... =))) Jag längtar till sommaren!!!
Gör inte ni??

Har varit en stressad vecka som varit..
Hade en kollega som vi skulle fira av, och jag är med i festgruppen därav fix o trix inför det.. kvällen blev perfekt!!
Visst blev den??

Fredan va det jobb till 6 stress hem för att sen va på Ängelholmsflyplats 7, då planen lyfte halv 8...
En fantastisk helg uppe i stockholm.. kommer snart upp igen ska ni se!!

Denna vecka är magisk... 4 dagars ledighet i RAD.. kan ni tänka er???

Ojojoj va skönt detta ska bli... första dagen känns alltid lika stressig eftersom ja hade storstädning o träning på schemat.. o storstädning tar sin tid så inte hunnit så mkt som ja hade velat.... men vafan.. kan väl fortsätta imorn med =)

Väntar på mitt nagelkit på posten ska komma... ooo va jobbigt det är att vänta!!!

NU hade ja tänkt ta tag i lite till för att sen ta mig till träningen, sen hem till Mellis för greyskväll...

Ses gott folk!!
Föresten:
http://dancerstar.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0