Melinda 25 år!!

Stort grattis tjejen... idag ska du firas =)
Ska bli super najs!!


Ska ju även jobba idag, stängning, suck!! Vilket innebär att ja va tvungen att göra ve mig nu på morron kvisten för en härlig kväll ikväll.... på ett sätt känns d riktigt gött o lyckas gå upp i tid o va snygg när man går till jobb... brukar normalt komma som ett spöke o lite halft yrvaken men idag har jag sånn satans energi =)
humm undra varifrån man har fått den enregin.... ja vet =))


Har tänkt på en sak som ja har glömt blogga om...
Solglasögon:
Varför har man på sig det inomhus?? på ett köpcentrum?? är det för starka lampor eller??
Ja fattar inte det riktigt.. känns så töntigt på nått sätt!!
Dagens diss!!!


Igår hade jag en händelserik dag...
Morronkvisten börja me att ja som vanligt är ganska stressad, skar mig i fingret.... o ni vet hur jag e... äsh inte så arligt... dock sprutade blod i hela badrummet, men lite plåster d funkar väl!!
Väl på jobb slutar det inte blöda på typ 3 timmar.... plåstrar om på nytt lite hårdare för det ska sluta blöda.... när ja tror d slutat blöda dax att öppna igen o kolla till läget.. inser då att d va ett rejält djupt hack.... o ja man blir fan svimfärdig när man ser sånt.. inte konstigt att ja hade ganska ont... lite streps på det så gott d gick... nu hoppas vi bara på att läker ihop av sig själv...


Kvällen avslutades betydligt mkt bättre... Häng med min fina kompis dragana på hampan... Jag älskar hampan på fina fredagskvällar, väldigt mysigt o sitta där o bara prata skit... betydligt mkt bättre än att sitta hemma hos nån en fredagskväll kan ja tycka nu när det e så fint väder!!!
Tack för igår väldigt mysigt!!


Jaha det va väl typ det jag hade nu.... tänkte inte fastna här för då blir det stress som vanligt....

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Milla

När ska vi leeeeka? :)

2011-05-07 @ 09:37:15
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0